Saturday, 25 December 2010

Two "O"

20 December 1990 ► 20 December 2010 ► 20 Years old Young


20 Des 2010 12:00 am


ucapan wish beramai-ramai daripada rakan Santun dan urusetia.
potong kek yang besar bla bla bla

12:32 am 

/\/\/\/\
d o j o b
\ <> /
=====()()()()==
Selamat harijadi, Syariful
===========

-Tarmizi

9.15 am

mak ucap selamat ulang tahun
(gambar lilin dan kotak hadiah)

-Ummi

9.43 am

Selamat hari lahir diucapkan..moga dlm rahmat Allah dan diberkati selalu..bjaya dlm hidup dan bahagia sokmo..

-Abg Seku & Kak Lini

1.14 pm

(MMS cake)
Owh bro..happy birthday..hee..
Nah kek sbijik..ak wt td..

-Syida

1.17 pm

Alhamdulillah hari ni, genap thn ke 20 bahri, selamat hari lahir, moga Allah berkati dan rahmati perjalanan hidup bahri seterusnya, amin, wassalam.

-Ayah

3.41 pm

Salam..slamat hari lahir y ke-20 kn..(dh tua dia,hehe..) k smga chat2 slalu dan d rahmatiNya..salam. :-)

-Fasihah

10.37 pm

Salam,selamat hari lahir :-) smoge sentiasa brada d bwh rahmat n redha Allah. Senyum sokmo :-)

-Roisah

22 Dec 2010 6.15 pm

Salam..Harapnya x terlewat nak ucap selamat hari lahir.. Semoga hidup sentiasa dirahmati Allah.. insyaAllah

-Akhi Irfan 

noted : 
memang tak ramai tahu 20 Des birthday saya, disebabkan tak pernah sambut ketika di alam persekolahan. maklumlah, cuti sekolah. :D
sebab tu tak banyak dapat sms hari jadi. tapi tak apa, saya tak kisah :)
ada juga yang wish secara lisan, tapi saya kurang pasti pada pukul berapa ketika itu. saya amat menghargai wish anda ;)















Jazakumullah khairan kathiran

Sudah berumur 20 tahun. Bagaikan tidak percaya. zzz
Teringat akan peringatan "Bagaimanakah masa muda mu dihabiskan?"
Semoga dengan angka 2 di hadapan, akan menjadikan aku lebih dewasa dan tidak berperangai kebudak-budakan lagi. Hehe~

May God bless us always

dedikasi daripada Arif Mkmg. jazakallah khairan jaza

4 comments:

cikempatbelas said...

uwaa aku lak yg terharu tgk ko wat cmni *lol* thniah2 hehe ala dun wori..sejak2 ade fb ni da lagi kurg r msg kt hp..gpun mostly ingat befdei sbb fb ingatkan. haha

Syariful Bahri said...

haha..
kalau aku pun, wish kat fb jugak..
hik3

Muhammad Tarmizi bin Kamaruddin said...

Rajinnya Epol kopipes mesej Tarmizi tu... ^_^

Syariful Bahri said...

@Muhammad Tarmizi bin Kamaruddin

senang je tuh.. tankz btw ^^,